.::PRO The BesT Cs Clan::.

Forumul Oficial Al Celui Mai Tare Clan De Cs, PRO # !!!
 
AcasaCalendarFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare

Distribuiţi | 
 

 Eventuri [INFO]

In jos 
AutorMesaj
Mircea
Admin
Admin
avatar

Mesaje : 388
Data de înscriere : 12/10/2008

MesajSubiect: Eventuri [INFO]   Mar Noi 11, 2008 8:35 pm

Ce face un event ?
Un event va executa automat un public cand ii specificam noi , dupa anumite criterii . Event-urile se inregistreaza prin functia register_event , in plugin_init , dupa register_plugin , register_concmd-uri si ce mai aveti voi pe acolo . Daca folositi event-urile de mai jos , nu uitati sa adaugati tab-uri inaintea lor , pentru a nu primi eroarea loose identitation la compilare .


Mai jos veti vedea niste event-uri foarte utile , care probabil va vor fi de ajutor in crearea Plugin-urilor dvs.


Executa un public cand Jucatorul primeste spawn (Cand "reinvie") :
Cod:

register_event("ResetHUD","event_spawn","be")

Executa un public cand Jucatorul isi cumpara gloante :
Cod:

register_event("AmmoPickup","event_pickupammo","be")

Executa un public cand Jucatorul isi cumpara o arma :

Cod:

register_event("WeapPickup","event_pickupweapon","be")

Executa un public cand jucatorul isi cumpara un item :

Cod:

register_event("ItemPickup","event_pickupitem","be")


Executa un public cand jucatorul aprinde / stinge lanterna :

Cod:

register_event("Flashlight","event_flashlight","be")


Executa un public cand jucatorul face damage :

Cod:

register_event("Damage","event_damage","be")


Executa un public cand jucatorul foloseste comanda "say" :

Cod:

register_event("SayText","event_saycmd","be")


Executa un public cand bomba este plantata :

Cod:

register_event("TextMsg", "bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL")


Executa un public cand bomba este dezamorsata :

Cod:

register_event("TextMsg", "bomb_defused", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF")


Executa un public cand bomba explodeaza :

Cod:

register_event("TextMsg", "bomb_explode", "a", "2&#Target_B")


Executa un public cand bomba este luata de pe jos :

Cod:

register_event("TextMsg", "bomb_pickup", "bc", "2&#Got_bomb")


Executa un public cand bomba este aruncata pe jos :

Cod:

register_event("TextMsg", "bomb_dropped", "bc", "2&#Game_bomb_d")


Executa un public cand castiga teroristii :

Cod:

register_event("SendAudio","twin","a","2=%!MRAD_terwin"")


Executa un public cand castiga counteristii :

Cod:

register_event("SendAudio","ctwin","a","2=%!MRAD_ctwin")


Executa un public cand are loc o remiza (Round Draw) :

Cod:

register_event("SendAudio","rounddraw","a","2=%!MRAD_rounddraw")


Executa un public cand se termina runda :

Cod:

register_event("SendAudio","roundend","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")

Dupa ce ati pus event-urile puneti un public care acel event sal execute.
Cod:
roundend, rounddraw etc.

sunt acele publice ce trebuie executate.
exemplu:
Cand echipa Tero castiga:
Cod:

#include <amxmodx>


public plugin_init() {
   register_plugin("Ts Win Test", "0.1","P.Of.Pw")
   register_event("SendAudio","twin","a","2=%!MRAD_terwin"")
}

public twin(){

   client_print(0, print_chat," Terorist Team Win")
}

O sa apara in in chat Terorist Team Win
Sper ca am ajutat pe cineva Smile
!!!Info
Nu folositi la public sau la eventu-ri sau la orice cu spatiu
exemplu:
Cod:

public t Win(){

}
Este GRESIT
trebuie:
Cod:

public twin(){

}

Acum alt exemplu:
Cod:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init() {
   register_plugin("C4 Plantet Msg Test", "0.1","P.Of.Pw")
   
   register_event("TextMsg", "bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL")
}

public bomb_planted(){
   client_print(0, print_chat,"Bomba a fost pusa.. go go go")
}
Cand unu jucator de la Tero planteaza bomba arata un mesaj in chat : "Bomba a fost pusa.. go go go"
Sper ca ati inteles Smile
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://pro-clan1.forumz.ro
 
Eventuri [INFO]
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
.::PRO The BesT Cs Clan::. :: Counter-Strike :: Tutoriale-
Mergi direct la: